AZ Maria Middelares & AZ Sint-Vincentius Deinze, waarom samen verder? Lees het hier.

Ook online dicht bij elkaar: digitaal patiëntenplatform MijnZiekenhuis

Doorheen je traject willen we onze patiënten steeds zo goed mogelijk ondersteunen. Naast de fysieke contactmomenten in het ziekenhuis willen we ook digitaal vlot en veilig informatie met je uitwisselen. Onze doelstelling? Je nog beter leren kennen en opvolgen, met het oog op kwaliteitsvolle zorg op maat. Daarvoor ontwikkelden we het patiëntenplatform MijnZiekenhuis, toegankelijk via computer, smartphone en tablet.

MijnZiekenhuis?

MijnZiekenhuis?

Via MijnZiekenhuis kan je:

  • afspraken plannen, wijzigen of annuleren
  • een overzicht van je afspraken terugvinden
  • vragenlijsten invullen
  • je medische resultaten bekijken (CoZo)
  • je facturen raadplegen.

In onderstaande video verduidelijkt Jolien Vanden Berghe, coördinator connected care, de meerwaarde van deze tool en hoe we zo op een gebruiksvriendelijke manier én vanop afstand vlot en veilig met elkaar in contact blijven.

Hoe aanmelden?

Hoe aanmelden?
  • Op je smartphone: download de app ‘MijnZiekenhuis’ in de App Store (Apple) of Play Store (Android).
  • Op je computer: ga naar mijnziekenhuis.be.

Log in via Itsme.

Hulp nodig?

Hulp nodig?
  • Hulp nodig bij de toegang tot MijnZiekenhuis? Neem contact op met de helpdesk via 09 246 75 75 (bereikbaar maandag tot en met vrijdag van 9 tot 16 uur).
  • Alle andere vragen? Bel 09 246 46 46 of neem contact op met het secretariaat van je arts.

Meer info?

Meer info?

Download onze folder hieronder of klik hier voor meer info.