De artsen, verpleegkundigen en medewerkers van AZ Maria Middelares zetten zich dagelijks in om een goede, professionele dienstverlening te verzekeren. Helaas gebeurt het soms toch dat iets niet naar wens verloopt. Wij raden je aan om dit in de eerste plaats rechtstreeks met de betrokken arts/verpleegkundige/medewerker te bespreken. Misschien kunnen zij met een kleine moeite aan je verwachtingen of opmerkingen tegemoet komen, of kan er een misverstand uit de weg worden geruimd. Kun je samen geen oplossing vinden? Meld je graag je bezorgdheid persoonlijk en in vertrouwen? Of weet je niet onmiddellijk bij wie je terecht kan? Wend je dan tot de ombudsdienst.

Jouw mening is belangrijk

  • Een incident: een onvoorziene gebeurtenis (handelingen of bejegening, van medische of andere aard) die je direct of indirect als storend ervaart en/of een negatieve impact heeft
  • Een klacht: elke vorm van ongenoegen of onvrede die je ervaart n.a.v. een contact met ons ziekenhuis

Je ontvangt een bevestigingsmail nadat je dit formulier succesvol hebt verstuurd. Bekijk ook zeker de spam-folder in je inbox.

Jouw feedback is belangrijk om onze zorg blijvend te verbeteren.

AZ Maria Middelares is geaccrediteerd door de Joint Commission International (JCI). Desgewenst kan je rechtstreeks contact met hen opnemen via deze link.