De artsen, verpleegkundigen en medewerkers van AZ Maria Middelares zetten zich dagelijks in om een goede, professionele dienstverlening te verzekeren. Helaas gebeurt het soms toch dat iets niet naar wens verloopt. Wij raden je aan om dit in de eerste plaats rechtstreeks met de betrokken arts/verpleegkundige/medewerker te bespreken. Misschien kunnen zij met een kleine moeite aan je verwachtingen of opmerkingen tegemoet komen, of kan er een misverstand uit de weg worden geruimd. Kun je samen geen oplossing vinden? Meld je graag je bezorgdheid persoonlijk en in vertrouwen? Of weet je niet onmiddellijk bij wie je terecht kan? Wend je dan tot de ombudsdienst.

Jouw mening is belangrijk

  • Een incident: een onbedoelde gebeurtenis tijdens het zorgproces die tot schade aan de patiënt heeft geleid of kon leiden.
  • Een klacht: elke vorm van ongenoegen of onvrede die je ervaart n.a.v. een contact met ons ziekenhuis

Enkel invullen indien van toepassing

Enkel invullen indien van toepassing

Bv. 01/01/1990

Laad hieronder een document op indien nodig.

Om aan je vraag te kunnen voldoen en een goede dienstverlening te kunnen bieden, zullen we de ingevulde gegevens verwerken. We respecteren daarbij uiteraard je rechten. Lees gerust hier onze gebruiksvoorwaarden en de privacyverklaring.

Je ontvangt een bevestigingsmail nadat je dit formulier succesvol hebt verstuurd. Bekijk ook zeker de spam-folder in je inbox.

Jouw feedback is belangrijk om onze zorg blijvend te verbeteren.

AZ Maria Middelares is geaccrediteerd door de Joint Commission International (JCI). Desgewenst kan je rechtstreeks contact met hen opnemen via deze link.