De artsen en medewerkers van AZ Maria Middelares zetten zich dagelijks in om een goede, professionele dienstverlening te verzekeren. Helaas gebeurt het soms toch dat iets niet naar wens verloopt. Wij willen graag weten hoe je ervaringen waren in ons ziekenhuis, of ze nu uitgesproken positief of eerder negatief waren. Zo kunnen we wat goed is in stand houden en voortdurend streven naar verbetering.

Jouw mening is belangrijk

  • Een incident: een onvoorziene gebeurtenis (handelingen of bejegening, van medische of andere aard) die je direct of indirect als storend ervaart en/of een negatieve impact heeft
  • Een klacht: elke vorm van ongenoegen of onvrede die je ervaart n.a.v. een contact met ons ziekenhuis
  • Een suggestie: voorstel, tip of idee die onze dienstverlening ten goede kan komen

Je ontvangt een bevestigingsmail nadat je dit formulier succesvol hebt verstuurd. Bekijk ook zeker de spam-folder in je inbox.

AZ Maria Middelares is geaccrediteerd door de Joint Commission International (JCI). Desgewenst kan je rechtstreeks contact met hen opnemen via deze link.